close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סדנאות אוכל בבני ברק

מערכת שורשיד כסליו, תשעח02/12/2017

מפעילי סדנת בישול בבני ברק בעלי ניסיון ערוכים להגיע לכל מקום עם כל הציוד הדרוש ולהעניק לעובדים חוויה מלאה ומוצלחת בכל מצב

תגיות:
בני ברק היא לא רק העיר החרדית הבולטת בארץ אלא גם מעוז של פעילות עסקית מכל הסוגים – בין השאר תמצאו בה את המטה של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (או בשם היותר מוכר, קוקה קולה), את לאומי שירותי הון ולאומי קארד, את חברת ההיי-טק ווב3, את בית ההשקעות מיטב דש ועוד חברות רבות, בעיקר באזור שסביב קניון איילון ושנהנה ממיקום מעולה בלב גוש דן. אם גם אתם בחרתם לפעול בעיר רבגונית זו, תוכלו ליהנות מהאופציה של סדנאות אוכל בבני ברק – סדנאות שמציעות פעילות מגבשת ומעצימה ובסופה ארוחה טעימה להפליא המותאמת בדיוק לטעמים של העובדים שלכם.

מה בתפריט?
הבסיס של סדנת אוכל בבני ברק הוא באופן טבעי הכנת ארוחה משובחת. את התפריט תוכלו כמובן לבחור מתוך שלל אפשרויות בהתאם לטעמים האהובים על העובדים שלכם, כשבין האפשרויות הרווחות של סדנאות אוכל בבני ברק המטבח האיטלקי על סוגיו השונים, המטבח האירופאי הקלאסי, המטבח האסיאתי (שגם הוא כמובן נחלק לסוגים שונים שכולם מעניינים ומצוינים), המטבח הים-תיכוני המוכר והאהוב, ועוד.

איך לוודא שכל העובדים נהנים?
חשוב לבחור באופן מושכל את סדנת הבישול בבני ברק כך שכל העובדים שלכם יוכלו לקחת בה חלק וליהנות ללא חשש – כדאי לזכור שאמנם כולנו אוהבים לאכול ולבשל, אבל לכל אחד ולכל אחת מאיתנו רגישויות שונות בנוגע לאוכל. כך למשל בכמעט כל מקום עבודה ישנם עובדים שלא אוכלים מזון מן החי (צמחונים או טבעונים), רבים אחרים מקפידים לאכול רק מזון כשר ועוד דגש הוא עובדים רגישים לגלוטן, ללקטוז או למרכיבים אחרים שכמובן חובה לוודא שיוצאו מהתפריט בסדנת האוכל הספציפית שתיערך עבורכם.
תפריט שלוקח בחשבון את ההעדפות הקולינריות של כל העובדים יבטיח שכולם ייהנו מהארוחה בסוף הסדנא וגם ירכשו מיומנויות קולינריות שיעזרו להם בכל פעם שירצו להכין אוכל.

מה כוללת סדנת בישול?
ישנו מגוון רחב של סדנאות אוכל בבני ברק כך שכל בעל חברה או מי שאחראי מטעמו על ארגון ימי גיבוש וכיף לעובדים יוכל לבחור את הסדנא המתאימה ביותר לעסק או לארגון, ולעובדים. הבסיס הוא הכנת ארוחה ע"י העובדים, תוך הנחיה צמודה של שף מוכשר ומנוסה, וכמובן ארוחה טעימה ונעימה בסופה של הסדנא.
תוך כדי הכנת הארוחה ניתן ליצור משחקים מהנים ותחרויות כיפיות. בדרך זו החוויה הופכת עשירה יותר, ובנוסף העובדים מקבלים הזדמנות לשפר את עבודת הצוות, את ההיכרות ביניהם, את התקשורת הבין אישית ועוד מיומנויות חשובות בכל מקום עבודה.

איפה כדאי לקיים סדנאות אוכל בבני ברק?
סדנאות אוכל בבני ברק ניתן לקיים בכל מקום. אופציה אחת היא פארק הירקון הסמוך, שתמיד מספק תפאורה משובחת ואווירה חיובית, ועוד אפשרות היא אצלכם בעסק – מפעילי סדנת בישול בבני ברק בעלי ניסיון ערוכים להגיע לכל מקום עם כל הציוד הדרוש ולהעניק לעובדים חוויה מלאה ומוצלחת בכל מצב.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה